I made this widget at MyFlashFetish.com.

Myspace Online Now Icons
Myspace Online Now Icons

Myspace Comments Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 30, 2011

walaupun kite jaoh~



Saya mahu awk sentiasa berada dekat dgn saya...wlaupun jarak kita jauh..tpi itu bkn masalahnya..dan bukan msalahnya untuk kita teruskn hubungn yg cukup istimewa nii..awk da ckup smpurna utk saya..hati ini terlalu menyayangi mu wahai syg ku..Oh sayang...kamulah jejaka idaman..akulah yang menanti..menyayangi..seperti embun dingin di pagi hari..akulah bunga dibasahi begini..kan ku genggam bara yang membara begitu ku teruskan jua..agar cinta tidak terpisah akhirnya..malu ku bukan kerana paksa senyum ku benar-benar rela..resah hati lagi merindu..di kalbu..kamulah jejaka idaman..Akulah yang paling menanti..Ku pasti... saya perlukan awk Abdul muhaimin ..awk telah menggembirakn hidup saya..

No comments:

Post a Comment