I made this widget at MyFlashFetish.com.

Myspace Online Now Icons
Myspace Online Now Icons

Myspace Comments Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 1, 2011

semalam awak menangis sebab saya. 
saya minta maaf. 
bukan niat saya nak buat awak macam tu. 
saya takut tengok keadaan awak semalam..
                                                              awak teluka sebab pujuk saya
                                                                    yang keras kepala ni
maafkan saya.
saya sayang awak.

semalam saya tahan hati saya untuk menangis
saya keraskan hati saya
sebab selama saya hidup
sudah puas saya menangis sebelum ini
tapi saya silap
saya tak menangis sebab awak
saya terlampau diigaui mimpi semalam
sampai saya dah melukakan hati awak

saya mintak maaf sangat-sangat!!!!

No comments:

Post a Comment