I made this widget at MyFlashFetish.com.

Myspace Online Now Icons
Myspace Online Now Icons

Myspace Comments Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 11, 2011

Jauh..
Semakin jauh...
Semakin jauh dan jauh...

Tangan...
Dulu kita hampir berpaut..
 Pabila tanganmu sering memimpin aku..
Sekarang?
Tidak lagi sayangku...
Leraikan tali sentuhan tangan..
Aku terkapai-kapai mencari pautanmu..
Kita semakin jauh...

Mulut...
Tidak henti berceloteh..
Mengusik aku sehingga tersenyum mekar
Bising! Kecoh! Meriah
Sekarang...
Kau mengunci bait bicara antara kita
Syyhhh...diamlah!
Aku mahu menangis..

Mata...
Menusuk pandangan bermakna..
Malu tetapi nakal bertautan..
Sekarang?
Biarkan..
Kutidak sudi menatap pandangan itu...
Kau menutup dengan topengan penipuan..
Aku marah!

Kenapa?
Haruskan semua ini dileraikan?
Setelah sekian lama kita bertahan..
Kita hampir sampai ke puncak impian..
Tapi...
Kau menghampiri penamatan..
Aku diam..Kaku..
Kau mengorak langkah tanpa memimpin aku...
Aku tertanya..Itu engkau?
Ya..! Sedih...!
Sekarang kau pergi tanpa bicara..
Meninggalkan aku secara diam-diam...
Aku akur..
Akhirnya, aku percaya aku harus menamatkan semua ini...

Kasih,
Sekian lama kau muncul dalam hidupku,
Setiap detik hati ini berbicara tentangmu..
Sekarang sudah tiada...
Pergilah sayang..
Aku tidak sanggup lagi bersamamu...
Kita berpisah bukan selama - lamanya..
Di mana engkau ada, aku juga ada..
Hanya yang satu..
Hati ini tidak lagi setia menyayangimu seperti dulu..
Maafkan aku, duhai sayangku...
Kisah kita TAMAT

No comments:

Post a Comment